Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 314 ggr
jeenova
2/7/14, 6:30 AM

Fredag den 7 februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Första natten sedan min andra katt hämtades upp för omplacering igår. Det tog hårt, men det var ohållbart. Tur att min lilla troll finns, nu hoppas jag att vi får lite lugn och stabilare tillvaro. Han har varit superduktig. Ha en fin fredag alla, denna blir min första på länge jag inte har ångest att det blir helg. Ta hand om er.

Annons:
Vosstoss
2/7/14, 6:42 AM
#1

Hoppas att han kommer att trivas på nya stället och må bättre. Tufft för dig, men det måste vara jätteskönt med ett beslut, och förändring av situationen. Nu får du förhoppningsvis lite ro! Trevlig helg! Själv ska jag jobba i helgen, men det brukar vara trevligt på helgerna. Folk är glada och det är lite lugnare. Jobbar på bibliotek :)

nakenkatt
2/7/14, 10:41 AM
#2

Skönt när saker ordnar upp sig. jag var hos läkaren igår och fick medicin och en veckas sjukskrivning till, känns inget vidare. Men nu vill jag bara bli bra. Väldigt långsamt blir det att vara hemma.Hoppas ni får en trevlig dag och Fredagkväll mina vänner.

Leffe
2/7/14, 12:32 PM
#3

TS vad bra

#1 Ta det lugnt på jobbet

#2 Krya på dig

En lugn dag idag. Den första riktiga aktiviteten idag blir att knäppa igång teven klockan 17

Upp till toppen
Annons: