Annons:
Etikettutställningar
Läst 987 ggr
monica38
2/4/14, 5:05 PM

Utställning Finland

Hej, ska någon åka på kattutställning i Finland i mars eller april?

Annons:
MonicaLagerquist
2/4/14, 5:16 PM
#1

Nix vi siktar på Oslo 24-25 maj istället.

Stolt ägare till fem La permer

monica38
2/4/14, 8:13 PM
#2

Ja Finlandsfärjan sket sig tvärfullt! Jag vill ju kunna vara med på Rexspecialen så vill ha cert före det, annars hade vi med tagit Norge 24-25maj. Nu blir det nog Arendal i Norge på min 40årsdag :) kan det bli bättre :)

nakenkatt
2/5/14, 5:05 PM
#3

Vilken härlig födelsedag!!!!

[Wiveka]
2/5/14, 6:20 PM
#4

Jag flög TOR Helsingfors, men då var utställningen där.

Fungerade utmärkt och faktiskt billigare än färjan, dessutom passar inte färjan med utställningstiden i Helsingfors. Till Åbo fungerar det dock ;)

Leffe
2/6/14, 1:24 PM
#5

#4 Det fungerade alltså bra med katt på flyget

[Wiveka]
2/6/14, 7:24 PM
#6

Jättebra!!

Vi flög med Finnair och "cat in cabin". jag hade en mjuk väska som fick plats under sätet framför.. Katten hade koppel eftersom man måste ta ut kisse när man går genom säkerhetskontrollen.

Annons:
monica38
2/6/14, 10:41 PM
#7

Ok,tack wiweka flyg kanske man skulle ta ja.

Spotless
2/7/14, 1:45 AM
#8

#7 Att flyga till Åbo blir krångligt då det inte går direktflyg dit, det blir att flyga via Helsingfors. Både dyrt och tidskrävande. I sådana fall är det bättre att planera in en utställning som hålls i Helsingfors. 

Jag har flugit till många olika destinationer, många gånger med katt, både till utställning, för kattungeköp och för parning. Det har alltid gått väldigt smidigt. Båt har jag åkt många gånger också, till utställning i Åbo, Tallin och Riga och för parning i Åbo.

Upp till toppen
Annons: