Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Utställningar

Utställning Finland

2014-02-04 17:05 #0 av: monica38

Hej, ska någon åka på kattutställning i Finland i mars eller april?

Anmäl
2014-02-04 17:16 #1 av: MonicaLagerquist

Nix vi siktar på Oslo 24-25 maj istället.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2014-02-04 20:13 #2 av: monica38

Ja Finlandsfärjan sket sig tvärfullt!
Jag vill ju kunna vara med på Rexspecialen så vill ha cert före det, annars hade vi med tagit Norge 24-25maj.

Nu blir det nog Arendal i Norge på min 40årsdag :) kan det bli bättre :)

Anmäl
2014-02-05 17:05 #3 av: nakenkatt

Vilken härlig födelsedag!!!!

Anmäl
2014-02-05 18:20 #4 av: [Wiveka]

Jag flög TOR Helsingfors, men då var utställningen där.

Fungerade utmärkt och faktiskt billigare än färjan, dessutom passar inte färjan med utställningstiden i Helsingfors. Till Åbo fungerar det dock ;)

Anmäl
2014-02-06 13:24 #5 av: Leffe

#4 Det fungerade alltså bra med katt på flyget

Anmäl
2014-02-06 19:24 #6 av: [Wiveka]

Jättebra!!

Vi flög med Finnair och "cat in cabin". jag hade en mjuk väska som fick plats under sätet framför.. Katten hade koppel eftersom man måste ta ut kisse när man går genom säkerhetskontrollen.

Anmäl
2014-02-06 22:41 #7 av: monica38

Ok,tack wiweka flyg kanske man skulle ta ja.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.