Annons:
Etikettkattmat-sand-och-tillbehör-böcker
Läst 1814 ggr
Rolf nilsson
1/21/14, 12:53 PM

Kattströ

någon som kan föreslå bra kattströ,dammfritt helst inte klumpar och det får inte kosta för mycket

mvh

rolf nilsson

Annons:
Zelda12
1/21/14, 4:37 PM
#1

Vi använder Cats Best Öko Plus, den är gjort av trä men är som vanlig kattsand i "konsistensen", bara lättare. Den klumpar dock, men en stor fördel är att den går att spola ner i toan eller kompostera. Luktar ingenting.
Dessutom är den billig…

Mvh Amanda

Mvh Amanda
SE*Odd I's

www.oddis.se


Wand
1/23/14, 8:39 PM
#2

Jag tycker att crystal clean eller vad det heter är oslagbart. Påsarna är dyra men räcker dubbelt så länge som billig sand då man inte behöver byta sand lika ofta.

Dock så har jag även upptäckt att ToaLätt är underbart OCH prisvärt! Det luktar inte så mycket, dammar inte och sprids inte ut i hela hemmet via deras tassar. 😉 Detta strö går även att köpa på t.ex granngården för en hundring, och då får man 18kg.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Vrethagens
1/25/14, 8:06 PM
#3

Pee Wee - fungerar jättebra för mina tjejer, även om några var misstänksamma från början. Som små pellets som absorberar upp vätskan och finfördelar sig. Tycker det är bra både ekonomiskt men även att det går att kompostera.

Mvh Åsa

ChristinaSwe
1/25/14, 9:33 PM
#4

Pee-Wee är oslagbart, tyvärr får man räkna med 3-4 veckors inskolningstid, men helt klart prisvärt, dammfritt och en svag doft av skog i badrummet.

Upp till toppen
Annons: