Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Godmorgon 18/1 2014

2014-01-18 13:03 #0 av: Eine

Hoppas ni mår bra och njuter av vintern på olika sätt. För mig är det viloläge för ond mage .Bara att gilla läget finns ju mycket bra på tv.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2014-01-18 14:54 #1 av: nakenkatt

Samma här mycket snö och en ond mage,aj aj  aj. kanske varit lite för mycket av den goda maten för min del.Måste ta tag i det här med att röra på sig,då mår jag bättre.Så det blir en lugn helg här hemma.ha en fin helg ni andra.

Anmäl
2014-01-18 23:00 #2 av: Leffe

Ni får krya på er. Själv är jag just nu storförbrukare av hushållspapper. Snuvig som tusan. Kallt är det ute dessutom.

Anmäl
2014-01-19 11:20 #3 av: Eine

haha,vilken sjuk tråd. Ja vi kryar på oss Tummen upp

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.