Annons:
Etikettplanerade-kullar
Läst 2068 ggr
nakenkatt
2014-01-16 16:50

Har blivit lurad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Meliss visade inte några hallon röda tuttar kring den aktuella dagen.men när hon sedan började må illa till och från i en vecka började jag undra.jag kollade och kollade,tuttarna vart större men ej så röda som de har varit vid tidigare dräktigheter.Men nu är jag hemma och Jo Meliss är rund om magen.Så runt den 1 Februari hoppas vi få se något resultat.Den blivande fadern heter Nattsmygaren Flying solo och är en kritvit herre.

Annons:
nakenkatt
2014-01-16 16:57
#1

Om någon undrar varför Meliss har en pava rödvin bredvid sig,finns det en rolig historia bakom det.Jag fick nämligen två sådana flaskor av min dotter i julklapp ett år.jaha trevligt tänkte jag som tycker om ett glas vin någon gång ibland tillsammans med lite goda ostar.Den kvällen kom och jag dukade fint i rummet till mig och gubben med ost och div små plock.Men när vinflaskorna skulle öppnas visade det sig att det var ej vin,det var två stearin ljus jag fått.Gissa min dotter har haft roligt åt detta.

Mona22
2014-01-16 18:02
#2

Hoppas det blir några fina bebisar. hoppas på några jag med.

nakenkatt
2014-01-16 18:16
#3

#2 ja det ska verkligen bli kul att se vad vi får.

Eine
2014-01-17 10:04
#4

TS Lycka till! Och erkänn att du ger dina katter fint rödvin en gång om dagen,då det är bra för hjärtat❤️

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2014-01-17 15:35
#5

okey Eine,vad tror du om mattes blodtryck då???? kanske rena dundermedicinen.

Eine
2014-01-17 16:14
#6

Bara prova! Annars är det bra att skippa saltet om man har högt bt.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
Upp till toppen
Annons: