Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 401 ggr
nakenkatt
1/16/14, 3:25 PM

Goddag Sverige den 16 januari

hej allihopa.Nu är jag tillbaka efter en vecka i Karibien.Senaste dygnet har vi sutit fast på tambagos flygplats pga en massa händelser.Men imorse kom vi äntligen till kumla kl 4.jag är brun och har haft det bra,men det var absolut inte min bästa resa medans gubben mycket väl kunnat stanna en vecka till.Ön var vacker men med mycket låg standard på hotell mm. Där var min besvikelse stor.Tycker det är lite kul med lyx på en semesterresa man gör en gång om året.Tycker ej den var värd så mycket pengar. Hotellet låg väldigt lång ut i obygden,det var mycket fuktigt,luktade mögel överallt på hotellet.I vårt rum bodde en ödla under garderoben.Tur man är djurvän ha ha. badrum var väldigt låg standard på mögel på mycket. men vi har sett mycket vackert också och varit på härliga utflykter.Den dagen vi skulle promenera till byn för att shoppa var allt annat än trevligl.Vi hann 200 m bort då jag höll på att trampa på en regnbågsboa.Att jag ej dog förvånar mig.Det vart taxi.Något som skar i hjärtat var dessa vildhundar.De bodde på hela hotellet.Magra hungriga,och enormt kontaktsökande.Min man hade tagit med hårt bröd hemifrån,vi smusslade ut smör från matsalen och bredde dubbla mackor till några.De kom upp på vår uteplats och viftade med sina magra svansar,de var så snälla.Vilket vi också fick tillsägelse om av en arg städerska. Det var en fin tik som jag gärna hade tagit med mig hem,det var så tråkigt att se.Man har ju behövat hjälpt allihopa.Varför ska djur ha så lite värde? har blivit ledsen av att se sådant förut på resor men detta vart så påtagligt på något sätt.Men men nu smakade det ljuvligt med svenskt kaffe igen.ha en bra dag mina vänner.

Annons:
Leffe
1/16/14, 3:39 PM
Eine
1/17/14, 10:01 AM
#2

TS Välkommen hem! det låter inte som en bra resa. Har haft mögel på ett hotell en gång,samt kackerlackor på ett annat.Det är avskyvärt tycker jag.Det var också dyra resor men till Indien och Thailand,inte Karibien. Andra ggr har vi haft lyx .Sonen var i Mexiko före jul och där var allt till belåtenhet.

Tur att du fick färg iaf👍 Den solinjektionen behöver vi så här års.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: