Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

God morgon 3 januari 2014

2014-01-03 10:56 #0 av: Eine

Hej alla pigga människor! Våren är på väg och dagarna blir ljusare sägs det. Märks inte så mycket än,men snart så. Lycka till med helgens utställning ni som ska ställa ut.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2014-01-03 11:20 #1 av: Leffe

Fast jag är rädd det kommer en vinter först. I går var jag och såg Hungerspelen 2. En liten otäck framtidsvision om man även då lägger till Hungersspelen 1.

Sköt om er

Anmäl
2014-01-03 12:00 #2 av: MonicaLagerquist

Eine ca tre minuter ljusare per dag är det den här veckan.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2014-01-03 12:22 #3 av: NinaS

Idag blir det att ta det lugnt och plugga lite. I går var det utflykt med familjen då äldsta dottern fyllde år. :)

#1 Är filmerna bra/sevärda? Har fått för mig att de är väääldigt hemska...

Anmäl
2014-01-03 12:25 #4 av: Leffe

#3 Jag tycker de är bra.

Anmäl
2014-01-03 13:15 #5 av: Eine

#1 Vi är ju vana vid att snön kommer i februari,men lika väl blir det ljusare Glad

#2 Tummen upp

#3 Grattis,om jag inte sagt det på fb.

jag har sett första filmen,inte är den så hemsk,även om det visar en väldigt trist utveckling av mänskligheten..Tyst Ska se den andra vid tillfälle.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.