Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Avelshane finnes/sökes

S*Spotless Lejonhjärta CRX d 24

2013-12-28 20:26 #0 av: Spotless

Om allt går som planerat är detta min kommande avelshane. Att han är en keeper har det aldrig varit något tvivel om. 

S*Spotless Lejonhjärta CRX d 24 

e. FI*Sweetpurr's Love Me Back CRX d 

u. S*Spotless Flicka CRX fs 22

Anmäl
2013-12-28 20:28 #1 av: Spotless

Hjärta

Anmäl
2013-12-28 20:29 #2 av: Spotless

Jag gillar hans profil trots bumpen. Nosen är mycket pussvänlig kan jag tala om. 

Anmäl
2013-12-28 21:28 #3 av: jeenova

Vilken söt liten bump Hjärta House har en liten sådan

Anmäl
2013-12-28 23:25 #4 av: tildabelle

åh jösses vilken fining

Anmäl
2013-12-29 01:46 #5 av: Spotless

#3 Mm, normalt sett är jag inte förtjust i bumpar. Lejonhjärtas är dock väldig charmig och tillräckligt pussvänlig för att den ska bli godkänd av mig. 

#4 Tack! Jag är mycket nöjd med honom. 

Anmäl
2013-12-29 05:55 #6 av: jeenova

#5 Charmen gör mycket, att House också har en stor svart fläck på halva nosen gör bumpen väldigt charmig. Inget jag direkt märker av när jag konstant pussar Hjärta

Anmäl