Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

God Morgon tredje advent

2013-12-15 08:54 #0 av: MonicaLagerquist

God Morgon

All snö som kom igår är nu borta.

Här hemma väntar vi på att sonen ska vakna så att vi kan köra hem hans katt till honom.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2013-12-15 10:59 #1 av: nakenkatt

Ja här är också all snö borta.Min man och jag har bokat julbord kl 14 idag så det ska bli trevligt.Hade tänkt ta en skön promenad dit,men tror det får vara,regnet öser ner.Trevlig Söndag.

Anmäl
2013-12-15 12:02 #2 av: Eine

Trevlig tredje Advent! Segt här idag .Jag har vänt på dygnet lite,nu när jag inte behöver jobba mer denna månad. Ser på film till +0500 ,inte bra. TS,tydligen fler än jag som sover längeGlad  Sköt om er,alla flitiga  människor. #1 Ha det trevligt och gott när ni käkar julbordDrinkGris

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2013-12-15 12:23 #3 av: Leffe

Här hemma har jag och katterna sovit bort hela förmiddagen. Alla har vi legat tillsammans i eller på sängen. Vi såg en westernfilm på teven i natt.

Sköt om er

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.