Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 485 ggr
Diffy
2013-12-11 12:18

Nu var det länge sen man var här och länge sen...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Man la in en bild på sin underbara bustjej <3

Nu när man kolla alla bilder på när Lizzie (Spotless Happy Face) var bebis så förstår man hur hon har vuxit :D Hon är så mysig ska sova under mitt täcke varenda natt och gossa, kommer där kraffsande för att försöka ta sig in så man får hjälpa till och lyfta på täcket. Sedan är hon med överallt sin vakna tid lagar man mat är hon där, tar jag deras toa så övervakar hon att det går rätt till :P hahaha… Sedan är hon väldigt förtjust i min dotter som snart blir 6år och dottern tillbaka så de gossar varje morgon och varje gång de får tillfälle, målar barnen så ska man sitta mitt på bordet helst på teckningarna och titta vad de gör, leker man med duplo så ska man klampa rakt igenom allt för att vara delaktig :D Hon och våran andra katt Sotis är som syskon, leker och retas omvartannat :p De sover alltid middag ihop antingen i våran säng eller barnens säng det är som dom säger tillvarandra att nu ska jag sova ska du med?! :D Våran gammelkisse som blir 9år nästa år och Lizzie verkligen tyr sig till varandra och letar efter varandra om den ena har varit iväg(vilket hänt kanske 3gånger på 1års tid) så kommer de och pussar varandra när den andre kommer hem :D

Bifogar en bild på Lizzie som hittat ett nytt spaningsställe, kan säga att spisen är Inte på eller varit på så inget varmt ;)

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Annons:
Spotless
2013-12-11 16:42
#1

Hon är så fin! Jag blir lika glad varje gång du postar eller skickar bilder. Det är så tryggt att veta att hon har det så bra med er. 

Massor av pussar till Lizzie och Sotis från mig och katterna här hemma.

Diffy
2013-12-11 17:42
#2

Hon är sååå nyfiken, som när min kompis var förbi här igår me sin bebis på 3månader, hon skulle pront ner i vagnen och satte sig där ungefär okej nu kör vi, sedan när bebisen skrek kom hon och skulle nosa på han och undra varför låter du så för? Medan sotis sprang sin väg och tänkte "IIIINTE en tiiiill….." när bebisen skrek :P hahah…

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Spotless
2013-12-12 21:37
#3

#2 Härligt att höra! Det är så man vill att ens cornish ska vara.

Upp till toppen
Annons: