Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 1126 ggr
Diffy
2013-12-08 21:24

Någon som beställt från zooplus.se?

Är såå sugen på att köpa en ny klöspelare till katterna en såndär som går ända upp till taket, i julklapp till dom :D  De har redan två pelare men känner att jag vill ha en mkt högre den ena är hög men inte tillräckligt :P hahah….

Så surfade jag runt på olika sidor och hittade en perfekt klöspelare på zooplus.se men de tar inte faktura och jag känner mig inte pigg på att betala med visakortet och förskottsbetala såg jag att några haft problem med att lyckas.

Eller vet ni någon annan bra sida som säljer bra och inte super dyra pelare? :D

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Annons:
Zakaraa
2013-12-08 21:26
#1

Handlat på Zooplus.DK och .COM som är de Billigare sidorna jämfört med svenska. Bästa onlinesajten som finns i mitt tycke så ska du köpa så köp från Danska sidan då det är mycket billigare än svenska :) (glöm inte bort att även danska valutan förkortas som KR så du måste omvandla för rätt summa)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Diffy
2013-12-08 21:35
#2

okej, hur funkar betalningen dit? aldrig beställt från ett annat land :)  vill gärna betala via internetbanken eller per faktura :)

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Diffy
2013-12-08 21:38
#3

är leveranserna på samma sätt där som den svenska sidan? glömde jag å fråga, är inte så duktig på danska å gissa mig till :S :P

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Diffy
2013-12-08 21:40
#4

hehe skriver igen, kikade upp samma klösmöbel på sv. och dk. de kostar lika mkt i kr som i danska kr.

Men om man beställer från Sverige så är de samma företag alltså ett seriöst då man måste förskottsbetala :)

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Zakaraa
2013-12-08 21:56
#5

Om jag säger såhär, det är på Exakt samma sätt, du betalar på samma sätt, det skickas ut från samma ställe (tyskland), levereras på samma tid, det enda skillnaden är språk och pris (billigare)

Vad är det för klösmöbel? (länka) Jag har aldrig stött på en vara där svenska är av samma pris eller billigare så låter underligt faktiskt ;O

Beställer du från Danska sidan så kan du använda Google chrome och översätta hela sidan så blir det enklare, eller välja engelska (prisskillnaden är från Billigast till dyrast: Danska - Engelska - Svenska)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Diffy
2013-12-08 22:08
#6

nej det är jag som är trött, tänkte fel, den på danska sidan va 100kr billigare än på svenska, vet inte hur danska kr är…  :)

men tack för dina svar :) får se om jag lyckas få till en beställning :)

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Annons:
Zakaraa
2013-12-08 23:09
#7

haha okej okej
Du kan omvandla valutan på www.valuta.nu :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Eine
2013-12-09 12:09
#8

Jag handlar minst 1 gång i månaden hos zooplus och det har alltid gått bra. Snabba är de också. Skönt att ha allt betalt innan det kommer.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Diffy
2013-12-09 15:48
#10

nordensdjurshop är den bra? bra grejer?

försöker att googel översätta zooplus.dk men den vill inte riktigt :S ska se om gubben e duktigare på å gissa sig fram :P hahah…

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Zakaraa
2013-12-09 18:01
#11

Du kan göra en Fejkbeställning via svenska och på så sätt förstår du en användbar översättning :) (dvs lägga beställning men aldrig gå Hela vägen)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

MrsCecilia
2013-12-09 19:54
#12

Jag har oxå använt zooplus, både mat och klösmöbler.allt har funkat suveränt. Du kan klistra in sidans URL på translate.google.se så översätter den allt åt dig.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Upp till toppen
Annons: