Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Onsdag morgon den 27 November

2013-11-27 07:06 #0 av: nakenkatt

Här är det kolsvart både ute och inne. Katterna tuggar sina pärlor. Innifrån katrummet hörs ljuv musik från Meliss som verkligen löper för fullt.Sphynxarna sover tätt ihop i sin bädd, äta hinner man ju göra hela dagen tror jag de tänker.De är väldigt trötta på morgonen liksom sin matte.Strax går jag till jobbet och hoppas på att någon vänlig morgonpigg kollega har kaffet klart när jag kommer.Ha en bra Onsdag mina vänner.

Anmäl
2013-11-27 07:44 #1 av: MonicaLagerquist

God morgon

Idag fyller både svärmor och Flugfiske kullen år.

Så det blir lite extra godis till My och hennes kattkompisar här hemma och sen en tur in till Stockholm för att fira svärmor.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2013-11-27 08:25 #2 av: Gittan

TS hoppas det är färskt kaffe klart.

#1 Hoppas du får trevligt i Stockholm

Barnen i skolan. Sambon får sova en stund till innan jag och han åker in till stan. Han för träning och jag för jobb. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Anmäl
2013-11-27 10:51 #3 av: [Wiveka]

Förstagångsbesök av Länsstyrelsen.

Då jag numera äger fyra fertila honkatter så blir det till att göra allt enligt alla konstens regler Skämtar

Allt gick bra, och besökarna var nöjda Skrattar

Anmäl
2013-11-27 11:55 #4 av: Eine

God förmiddag!Är så trött och det är alldeles självförvållat! Läste till 0430 i morse!Visst är jag pensionär och skulle kanske kunna vända på dygnet,men med saker att göra är det svårt.

Så vis av skadan kanske jag släcker tidigare i kväll.MåneGäspar

Sköt om er och ta vantarna på Katt

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2013-11-27 15:28 #5 av: Leffe

Jag är också extremt trött. Skyller på att det är mest mörker ute.

Sköt om er

Anmäl
2013-11-27 16:50 #6 av: Eine

#5 Jo då är vi tvåGlad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2013-11-27 16:59 #7 av: MonicaLagerquist

mörkt kallt och trist.

Min man dagdrömmer om att flytta till Toscana.

Vad tror ni om det här huset.

http://se.gate-away.com/property_detail.php?id=58271#contactform

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.