Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Cornish 12 november

2013-11-12 12:53 #0 av: Leffe

Det regnar och det regnar här. Katterna gör som mig - slöar. Med andra ord så händer det inget speciellt idag.

Sköt om er

Anmäl
2013-11-12 13:40 #1 av: nakenkatt

mörkt och kulet här också.Tog ut en timmes komp och slutade tidigare idag.katterna sover i sina bäddar,och jag ska tända upp i kaminen och bara vara.Blir kanske lite handarbete också.

Anmäl
2013-11-13 16:53 #2 av: Eine

Lånar en handdator så jag kan kika in. Kallt här,men vi har tak över huvudet och mat och vatten.

Ha det gott

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.