Annons:
Etikettpyssel-och-upptåg
Läst 1725 ggr
[Wildfire]
2013-11-08 07:00

Ett mysigt krypin rikare till frusen misse!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som vanligt när man inte kan sova så sätter man sig framför symaskinen och syr något roligt till hårbollarna! Blev färdig med denna 05.00 imorse! Det var ju meningen att det skulle bli en kub med en rund ingång, men ja ni ser själva att det blev någonting helt annat! 😃 Men övning ger färdighet har jag hört, så påt igen bah! 

Men Keeben blev inte missnöjd, snarare tvärtom! Han är kungen av mys, ingen kan mysa som honom! 😉

Älskar dig, min lilla odåga! Livet blev så mycket bättre när du flyttade in hos oss! <3 

Så, brukar ni också sy till era hårbollar? ^^

Annons:
nakenkatt
2013-11-08 07:18
#1

Den vart ju jättekul!!!han ser verkligen ut att gilla den.Kan själv ej sy tyvärr,men tar gärna fram virknålen.

[Wildfire]
2013-11-08 07:30
#2

#1 Tack! Ja jag tycker själv att den blev rätt charmig men jag hade gärna velat att den skulle blivit lite mer stabil och kraftigare i själva stommen! För nu är den rätt "mjäkig" och väggarna är inte så stabila! Men har kommit på hur jag ska göra så nästa blir nog bättre! :) 

Han har inte lämnat den på hela morgonen, lagom populär sådär! Vad kul, blir det varma tröjor till nakenfisarna då och leksaker isåfall? :)

Upp till toppen
Annons: