Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

God morgon lördag 2/11

2013-11-02 09:38 #0 av: MonicaLagerquist

Pysslat lite smått här och där.Glad

Funderar på att bjuda på whisky flamberad fläskfilé till kvällen och funderar på vilken av whiskyflaskorna jag ska offra.

Ska väl kolla upp lite recept och ev gå ner till byn pcj köpa det som ev fattas.

Ha en bra lördag!

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2013-11-02 10:10 #1 av: nakenkatt

TS Oj det vore något för min man ..... du är duktig på att laga mat Monica.Kommer ihåg laxen du bjöd oss på .Mums.

Anmäl
2013-11-02 11:25 #2 av: Leffe

Angående whiskey: För en kvart sedan ringde min ena systerson på dörren. Han hade varit utomlands och hade med sig en flaska Chivas Regal till mig. Den offrar inte jag på mat i alla fallSkrattar

Anmäl
2013-11-02 11:46 #3 av: nakenkatt

#2 inte min Leif heller kan jag säga,den anses visst som hans favoritwihisky.Vet ej tycker alla whisky luktar blä.han får ta ett glas när jag är förkyld och slipper känna lukten.ha ha.ha en trevlig Lördag kväll.

Anmäl
2013-11-02 12:06 #4 av: Eine

Godmorgon whiskyälskare! Det går inte stor skvätt åt till flambering så det blir mycket kvar ! Jättegott!

Bidrar med en somrig blomsterbild,för nu behövs det i det annalkande mörkret.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2013-11-02 12:58 #5 av: MonicaLagerquist

#4 I mitt recept går det åt en dl.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2013-11-02 17:15 #6 av: Eine

#4 det är inte så mycket,blir massor kvar att festa på Hjärta

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl