Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Torsdag den sista oktober

2013-10-31 15:47 #0 av: nakenkatt

Nu är Oktober snart slut.Nu kommer November med allt vad det innebär.kanske snö,kanske regn och rusk.Hur som helst så går vi nu mot julen igen.Affärerna börjar plocka upp sina julsaker och i alla tidningar finns annonser om julbord.Själv brukar jag börja redan under oktober med de första julklapparna för att dra ut på det lite,jag har ju ett stort antal barnbarn.Det som står på programmet hemma här är att låta Meliss få sin allra sista kull ungar,så förhoppnongsvis kommer hon att löpa i november eller december.Hon ska få träffa en helvit fin prins.
Hoppas ni andra får en bra November.

Anmäl
2013-10-31 16:00 #1 av: Leffe

ICA Maxi i Solna säljer julmust

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.