Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Omplacering

metallica söker ett nytt hem

2013-10-22 14:44 #0 av: nakenkatt

pga att det blivit alltmer osämja ibland mina katter,kommer jag att omplacera en av mina honor.Hub cats metallica.Hon nog att trivas som ensamkatt eller tillsammans med bara en kompis.Just nu är de andra katterna ej snälla emot henne så hon behöver lugn och ro.Hon är en snäll tjej som gärna vill vara med och sitta i knät,men får gå undan allt för ofta för någon annan.hennes mamma och hon kommer defenitivt inte överens.De båda är fertila just nu.När metallica flyttar kommer hon att vara vacc.kastrerad och vet.besiktad.Och hon kommer enbart överlåtas till ägare som håller henne som innekatt.Vid intresse har jag hemsida  hubcatscornishrex.se jag har mailadress  shubcats@hotmail.se

Anmäl
2013-10-24 14:42 #1 av: nakenkatt

så här ser damen i fråga ut.

Anmäl
2013-10-24 15:03 #2 av: Leffe

Hon ser fin ut

Anmäl
2013-10-24 15:04 #3 av: Eine

Fin tjeja Hjärta

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2013-11-04 17:11 #4 av: nakenkatt

metallica har tyvärr ej hittad något hem att flytta till än,så vi söker fortfarande.

Anmäl
2013-11-07 21:20 #5 av: ymmmi

Hon är jätte fin

Anmäl
2013-11-17 10:43 #6 av: nakenkatt

nu har Metallica hittat sitt nya hem,hon kommer att få allt jag önskade henne.hennes nya familj är lika glad som jag.hon ska först kastreras och besiktas så ån får de vänta lite på sin nya familjemedlem!!

Anmäl
2013-11-17 11:12 #7 av: Leffe

Toppen

Anmäl
2013-11-17 11:37 #8 av: MonicaLagerquist

Härligt!

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.