Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 443 ggr
nakenkatt
2013-09-27 11:36

God dag den 27 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är det kallt och mulet,katterna sover tätt intill varandra.Håller fortfarande på och kurerar min förkylning,det är segt.Lite småplock ,läsning och lite virkning känns som tillräcklig aktivitet.Blir väl något att se på TV till kvällen hoppas jag.ha en trevlig fredagkväll!!!

Annons:
Leffe
2013-09-27 15:23
#1

I kväll blir det dubbelt fredagsmys. Hockey med Timrå på teven och en påse chips till den. Toppen, fast det tycker inte nog inte min dietist.

Sedan har jag alla sex filmenerna om Lisa Marklunds Annika Bengtsson att titta på

Sköt om er

Eine
2013-09-27 15:36
#2

Seg och kall i dag. Pysslar med lite skrivande till Våra Katter om German Rex och letar bra foton . Måste ut och handla men skjuter på det. Katterna har 30 kilo torrfoder och blötmat och säkert det dubbla vad gäller sand,så dem går det ingen nöd på. Men jag vill ha mitt gröna the…..!

Sköt om er .

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2013-09-27 16:08
#3

1# filmerna är jättebra,jag har sett dom.Nu vart ju jag också sugen på chips…… struntar i kalorierna de är ju fredag.

jeenova
2013-09-27 16:23
#4

Var på magnetröntgen i förmiddags och sedan iväg till djuraffären efteråt som fått in blötmaten som mina katter bara kan äta (speciellt den ena) och det är galet hur mycket pengar jag måste lägga på kattmaten pga bara just dessa burkar. Men vad gör man inte för sina pälsklingar?

Upp till toppen
Annons: