Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Avelshane finnes/sökes

Avelshane finnes

2013-09-24 19:29 #0 av: C-L-N

Kan lånas ut till max två honor.

Änglatassen´s Valentin
CRX n 33
HCM utan anmärkning

Efter 
Änglatassen´s Hedendis Prinsessan
Spotless Utter 

Krav är att honan ska vara FIV och FeLV-testad samt registrerad i SVERAK.

Vid intresse eller om du har några frågor mejla gärna på louise.nevstedt@hotmail.com för snabbast svar.
MVH, Louise

Anmäl
2013-09-25 00:00 #1 av: Spotless

Har han bytt ägare? Maria sålde honom ju till Lizette - S*Catgolds. Jag trodde att han hade gjort sitt? Han är ju pappa till några kullar redan (4 stycken så vitt jag vet, 3 av kullarna hos Catgolds). 

Anmäl
2013-09-25 09:23 #2 av: kvasikatten

Blodgrupp ????

Anmäl
2013-09-25 09:29 #3 av: MonicaLagerquist

Varför måste honan vara registrerad i SVERAK?

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2013-09-25 13:14 #4 av: Rexjen

#3 Jag tror C-L-N, menar att honan ska vara registerad och ha stamtavla. Ingen huskattsavel med andra ord.Ler

Anmäl
2013-09-28 23:17 #5 av: C-L-N

#1 Lizette sålde honom till mig som avelshane i somras, han kommer kastreras snart dock. 

#2 Han är blodgrupp A

#4 Precis :)

Anmäl
2013-09-29 08:56 #6 av: MonicaLagerquist

Hur många avkommer har han nu?

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2013-09-29 10:37 #7 av: nakenkatt

Det är en mycket vacker hane.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.