Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 560 ggr
nakenkatt
2013-08-18 10:18

God Morgon Söndag den 18 Augusti

Lite seg idag.var borta nästan hela dagen igår.Der var de funktionsnedsattas dag här i Kumla igår.Det var sång och uppträdanden av ungdomar som jag jobbar med,och de förväntar sig man ska vara där och lyssna.Det var en kanondag.Det hela avslutades igår kväll med att filmen hur många kramar finns det i världen visades på folkets hus.Annars är allt bra här.Alla kattungar har flyttat nu i veckan så det vart ju lite tomt nu.men jag har ju min nya lilla tjej,och det går så bra med henne,hon har blivit så väl mottagen av de andra,och verkligen blivit trygg här.Jag är så glad för henne.Hoppas ni får en trevlig Söndag.Funderar på att åka och lyssna på Top cats idag som spelar i grann kommunen.ha det bra.

Annons:
Leffe
2013-08-18 12:47
#1

Vaknade 12 idag. Sovit från 1 i natt. Blivit väckt då och då under morgonen av Pysen som velat kela en stund. Nu är jag uppe och han sover.

TS tycker det är toppen med sådana där dagar när de funktionshindrade uppmärksammas

Sköt om er

lockar
2013-08-18 14:13
#2

TS Bra att dom gör dagar för att uppmärksamma dom funktionshindrade. Många tror ju att dom är farliga.

Låter bra att Jaffa trivs hos er och ni trivs med henne.

Har varit nere i hamnen  med mitt barnbarn Jonathan. Det blåste lite. gick för första gången på piren de byggde för några år sedan. Man ser verkligen hur vackert det är här i Nynäshamn. Hade tyvärr ingen kamera med mig.

Vi avslutade hamnbesöket med var sin glass.

nakenkatt
2013-08-18 14:48
#3

#2 ja eran hamn var så vacker.vi satt där en stund med Jaffa,och tog varsin glass,en otroligt fin plats.Skulle kunna tänka mig att åka dit igen kanske med husvagnen någon gång.

Leffe
2013-08-18 15:11
#4

Det är fint i Nynäs och glassen är toppen

lockar
2013-08-18 15:20
#5

Kommer ni hit så är alla välkomna på en kopp kaffe.

Upp till toppen
Annons: