Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Cornish 6 augusti

2013-08-06 12:10 #0 av: Leffe

En härlig dag till, men nu äår det en liten svalkande bris. Rexarna är framme i solne medan skogisarna ligger i det skuggigaste rummet.

Sköt om er

Anmäl
2013-08-06 12:51 #1 av: RacerDonnans

Här är det mulet idag, men ändå skönt ute så det är en perfekt dag för katterna att springa ut och in i hundgården och för mig att städa.

Igårkväll fick jag en fin present av Toppe. Han la en näbbmus framför mina fötter. Som tur var hade han lekt klart med den ute i hundgården så den var död innan han tog in den.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Anmäl
2013-08-06 12:59 #2 av: Eine

Jobb jobb,även om det är bara lite.

Sköt om er,det känns att det är augusti..Lite svalare,lite annat ljus.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2013-08-06 14:09 #3 av: MrsCecilia

Andra veckan jag jobbar efter semestern. Känns som jag aldrig haft semester nu, fullt ös på jobbet!

Saknar mitt hem och katterna Hjärta

Anmäl
2013-08-06 14:12 #4 av: MonicaLagerquist

Ute på sjön,det blåser massor och solen är lite blyg. Vi har mumsar räkor och druckit hemgjord öl. Nu mal Urban kaffebönor så snart blir det kaffe.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2013-08-06 18:54 #5 av: lockar

Haft soligt även idag, men ack så klippigt.

Tänk att kattungar kan låta som hästar som travar när de springer.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.