Annons:
Etikettkattungar-till-salu
Läst 1870 ggr
AnnaS
7/16/13, 4:42 PM

Två lakritstroll till salu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Två svarta pärlor söker nya hem! Den ena är en svart kille som heter S*Jazz-Annas Mr Bojangles. Stencool grabb, harmonisk som en filbunke, inget rubbar honom. Självklart är han kelsjuk också. Bilden i inlägget är på honom.

S*Jazz-Annas Smoke! Smoke! Smoke! är en svart tjej som säljs endast till sällskap eller kanske som utställningskastrat då hon har en liten kula längst ut på svansen, inget som stör men är en defekt. Hon är en primadonna och det är fullt ös hela tiden. Livsnjutare och riktig gourmand. Bild finns på henne i nästa inlägg

Har du det perfekta hemmet för de här två missarna - hör av dig!

S*Jazz-Annas Cornish Rex

Annons:
AnnaS
7/16/13, 4:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

…och tjejen

Mona22
7/16/13, 11:40 PM
#2

Åh så fina! De hittar nog snart sina betjänter =)

Spotless
7/18/13, 10:36 PM
#3

De är så fina båda två, särskilt hon . ♥ Lycka till med att hitta rätt hem till dem.

MrsCecilia
7/19/13, 10:02 AM
#4

Åh vilka fina! Önskar så att vi hade plats åt det fina killen

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

AnnaS
7/24/13, 12:01 AM
#5

Tack så jättemycket allihopa! Jag är störtkär i dem båda två men jag kan ju inte behålla alla… De är så coola!😍

De är leveransklara i mitten av augusti, glömde jag ju att skriva och det ser ut som om jag menar att de ska till samma hem, men så är det ju inte även om det vore toppen! 😊

AnnaS
7/24/13, 10:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Pinfärska foton ❤️Först pojken…

Annons:
AnnaS
7/24/13, 10:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

…och tjejen

jeenova
7/25/13, 9:18 AM
#8

Så stilig han är! ❤️

Winta
7/27/13, 4:31 PM
#9

Åh så fina! ❤️Önskar jag kunde ta emot en om det inte varit för argbigga till min cornish rexhona. :) Blir i framtiden en sån ras igen..

Upp till toppen
Annons: