Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

16 juli

2013-07-16 13:53 #0 av: Leffe

I dag har jag varit på träning igen. Det tog emot en del för det är så kvavt. Nu väntar Sveriges fotbollsmatch i EM. Hoppas tjejerna gör bättre från sig än killarna i gårdagens speedway. Katterna ligger på sängen. En jättebra kombination för dem, sol och fleeceöverkast.

Sköt om er

Anmäl
2013-07-16 15:03 #1 av: Eine

Goddagens. Väntar fler kattbesök,det är något varje dag. Kul med nya människor,och jag orkar inte mycket annat i värmen heller. det får bli städning,kattlådetömning och tvätt. har läst mycket och det är det bästa jag vet.Hetsar inte ut och måste bada eller pick-nicka,bara balkongen för min del.Fast svamparna i skogen ropar har jag hört..Tyst

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.