Annons:
Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 454 ggr
mallabralla
2013-07-11 16:08

Anmäl nu!!!

Ni missar väl inte Perserkatten/KKOJs utställningar 17-18 augusti?

Perserkatten/KKOJ kommer att kora bästa burklädseln! Dessutom kommer dem lotta ut 5 katter/dag som får tillbaka anmälningsavgiften, ställer du 4 katter får du ställa en 5e gratis! Missa inte detta ypperliga tillfälle att spara pengar i dessa semester tider då kassan tryter!

Anmäl er nu! sista anmälningsdagen är 17e juli!

Väl mött på en fantastisk Show helg!

http://www.perserkatten.se/

Sajtvärd på Perser iFokus

Annons:
mallabralla
2013-07-11 16:09
#1

Antalet katter på utställning har som vi alla vet minskat, det är vårat gemensamma ansvar att se till att visa upp alla våra vackra katter!

så anmäl nu!

Sajtvärd på Perser iFokus

Spotless
2013-07-11 23:33
#2

Nu hoppas jag ju vara utomlands på utställning den helgen annars hade jag gärna planerat in PK och KKoJ. Hoppas ni får en lyckad utställningshelg, både arrangörer och ni som ställer där och då.

Holtan
2013-07-12 20:35
#3

Jag är redan anmäld och har gått all in med burskynket!

mallabralla
2013-07-12 21:14
#4

#3

Gud vad roligt!!!!!!

jag tror det kommer bli en väldigt spännande utställning! så mycket roligt!

nya perser och exotic ringen (SPEXUS) kommer vara där med monter och sälja lite skojsiga prylar och möjlighet att få träffa katter av raserna!

jag hoppas att folk sätter fart och anmäler för just nu fattas det en hel del anmälningar för att det ska bli av! så vi får alla hjälpas åt och ragga, själv har jag nu anmält 5 katter!!!

Sajtvärd på Perser iFokus

Holtan
2013-07-13 17:24
#5

Du får lägga en länk på katter i fokus :) Där finns ju många raser representerade :D

mallabralla
2013-07-13 17:56
#6

#5 jag har lagt på alla kattforum här på ifokus 😉

Sajtvärd på Perser iFokus

Annons:
MonicaLagerquist
2013-07-13 19:14
#7

Hade jag vetat att min nya kisses papper hade varit klara tils dess så hade jag anmält.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: