Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

God Morgon 8 juli

2013-07-08 09:19 #0 av: MonicaLagerquist

Solen skiner och matsäcksväskan är packad.

Nu blir det segling idag.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2013-07-08 09:53 #1 av: Bettan

Jag tar nog en bussfärd ut till Värmdö och tar en skön semesterdag

Ha en bra dag

Sport iFokus

Anmäl
2013-07-08 10:24 #2 av: Leffe

Jag tänkte ta mig till Södertäljeområdet och fota lite

Sköt om er

Anmäl
2013-07-08 10:54 #3 av: nakenkatt

jag ska bara vara denna vecka.vara med djuren,virka och träffa barnbarnen.Imorgon blir det shopping i Ullared.

Anmäl
2013-07-08 15:48 #4 av: MrsCecilia

Sista dagen i Italien. I morgon blivit bär det hem och då får jag äntligen träffa mina pälsklingar som jag tror saknat mig lika mycket som jag dom.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.