Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Allmänt Cornish Rexprat

Får jag lov att presentera

2013-07-03 19:37 #0 av: MonicaLagerquist

Min "nya" katt.

S*Blå Katten Albrecht av Mecklenburg.

Vi var till Bromma flygplats idag och skulle leverera honom men köparen hoppade av och Abbe är med oss hem igen.Nu kommer han att bo hos fodervärd och om allt går som planerat kommer han att få träffa min ryska prinsessa när de tu växt på sig lite.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2013-07-03 19:51 #1 av: nakenkatt

helt otroligt vad man får vara med om mycket som kattuppfödare ibland.det gör du rätt i att du behåller grabben.

Anmäl
2013-07-03 20:41 #2 av: MonicaLagerquist

Hankattsägaren var och hälsade på häromdagen och tog en massa fina kort.

Anmäl
2013-07-03 20:59 #3 av: A_KickEm

Grattis till en fin hane:-)

Anmäl
2013-07-03 21:40 #4 av: jeenova

Han är superfin, liknar sin mamma Q mycket

Anmäl
2013-07-04 07:09 #5 av: nakenkatt

Så synd att han är släkt med min Victoria!!!!! mamma är väl halvsyster med mormor.

Anmäl
2013-07-04 08:18 #6 av: MonicaLagerquist

Det blir en inavelsgrad på lite drygt 3 %.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.