Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 768 ggr
Cats cornish rex
2013-07-03 14:01

Hera överallt..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha idag försökte jag mig på att plantera om en del blommor… Hur en så liten näpen katt kan vara överallt är för mig en gåta. Höll till på köksbänken, hon travade runt mig, lite småjamandes som hon nästan alltid gör, "hjälpte" mig att fixa blompinnar och få ur jorden i påsen… Leka med torra blad, en rolig lecakula gick att köra race med u hela lägenheten… Sedan tillbaka igen. Gärna placera sig liksom i krukor och annat, särskilt när hela händerna var jordiga så jag inte ville ta i henne och dövörat var hon synnerligen speciellt duktig på idag att slå till. Jojo den som inte haft rexkatt kan nog inte förstå varför jag nu sitter alldeles slut på balkongen. Några blommor fick nya krukor och avstädningen är nästan klar. Espresso för lite ny kraft gör susen och Hera ligger obekymrat och tittar ut över nejden från balkongen. Älskade hopplösa lilla katt.. Försökte först gömma mig i ett rum och fixa med detta men då stod hon utanför dörren och skrek olyckligt, hon hörde ju mig. Hon älskar sådana här små äventyr och vem är jag att inte dela med mig till mitt hjärta? Funderar kraftigt på att strunta i riktiga blommor snart haha

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
cosmonita
2013-07-04 10:19
#2

Man kan inte annat än älska dem ❤️

Mona22
2013-07-05 16:52
#3

Åh vad man känner igen det där =)

Upp till toppen
Annons: