Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 607 ggr
Leffe
6/29/13, 12:40 PM

29 juni

Det är sol ute. Rexarna ligger tillsammans på sängen. En skogis sitter och tittar ut genom fönstret i vardagsrummet och väntar på att få bli utsläppt på balkongen. Två sover i "kattrummet". Själv ska jag ut i det fina vädret för att till kvällen sätta mig framför teven och njuta av en härlig speedwaykamp mellan världens bästa förare.

Sköt om er

Annons:
nakenkatt
6/29/13, 12:46 PM
#1

Aha är det speedway på tv,då blir det tv här också.Hoppas på att lilla barnbarnet har hunnit lagt sig då bara.Ska vara barnvakt till Vilde då hans mamma och pappa ska på fest.Igår kväll var jag och min man på nostalgiafton här i kumla,de visade snygga bilar och hade rockmusik från 50 talet på scenen,en tradition vi haft här i 10 år nu.idag blir det lite städning och småplock innan lillgrabben kommer.Hoppas alla får en bra Lördag.

Leffe
6/29/13, 2:03 PM
#2

#1 Klockan 19 i 10:an. Du kan se startfältet på Speedway iFokus

nakenkatt
6/29/13, 2:43 PM
#3

Tack,leffe.

MrsCecilia
6/29/13, 4:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Vilken förmiddag! Första dagen på semestern. 

Det började med att robban bet Greta i benet, blodet sprutade och illfart till veterinären. Där sövdes Greta, såret tvättades. Nu fick hon tratt, antibiotika och smärtstillande.

Hon dunkar i med tratten överallt, såret ser inte allt för roligt ut och vi åker om 3 dagar på semester och våra kattvakter ska bo här..

herregud.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

nakenkatt
6/29/13, 4:52 PM
#5

Typiskt.Vilken otur.

Eine
6/29/13, 7:09 PM
#6

Det ger sig. Lägg fram numret till veterinären.Ha så trevligt på resan.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
Upp till toppen
Annons: