Annons:
Etikettomplacering
Läst 3576 ggr
flashie
6/19/13, 2:31 PM

Underbar Vit Cornish Rex säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte höra om någon är intresserad av denna underbara Cornish Rex vid namn Chloe, hon är vit med isblåa ögon, har stamtavla. Helt underbar personlighet, otroligt gosig och vill gärna ha närhet och ligga i knät, dock på hennes villkor, vill inte gärna bli buren men sitter man i soffan är det ofta knät som gäller. 

Hon är född 12 september 2009 så hon är alltså 3,5 år ca, vi har haft henne sedan början. Hon är chippad och vaccinerad precis som hon ska, nästa vaccinering är dags i november i år. Förra året i november så kastrerades hon.

Alla papper på vaccinationer, kastreringspapper, stamtavla följer med. Även kattställning, låda, transportbur, leksaker, matskålar mm följer med.

Vi måste tyvärr göra oss av med henne pga att våran snart 2 åriga dotter är allergisk. Vill gärna att hon får komma till ett hem där hon får mycket kärlek och ömhet, hon går bra ihop med andra katter även om det kanske kan ta några dagar av lite fräs :) Funkar jättebra med barn, har aldrig gjort något ont..

Hör gärna av er till min mail på sdnarts@gmail.com vid intresse och kom med prisförslag.

Annons:
Flashieangel
7/3/13, 12:43 PM
#1

Finns det verkligen ingen som är intresserad? Börjar bli lite kris här hemma nu iom allergin :(

Kram från Flashieangel (Sofie Strand)

Eine
7/3/13, 1:16 PM
#2

prova på Face book då?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Flashieangel
7/3/13, 1:18 PM
#3

har annons även där…

Kram från Flashieangel (Sofie Strand)

[Wiveka]
7/3/13, 9:33 PM
#4

Nordiska rexringen men då måste du vara medlem. Kostar från 100 kr per år

Rexjen
7/4/13, 8:21 AM
#5

Det brukar vara svårare att sälja katter på sommaren. Har ni ingen släkting eller bekant som kan ha henne tills ni har omplacerat?

Flashieangel
7/4/13, 11:32 AM
#6

Har ju tyvärr inte det, finns ingen alls, syster som bor långt bort, pappa är allergisk, känner ingen annan som kan heller :(

Kram från Flashieangel (Sofie Strand)

Annons:
Flashieangel
7/4/13, 9:04 PM
#7

Tänkte bara säga att vi nu hittat ett kanonhem till Chloe, hon flyttar in till ett par som bor i hus och även hade en cornish i redan, också en helvit fast med gröna ögon. Hon kommer få det riktigt bra där, det är jag säker på.

Kram från Flashieangel (Sofie Strand)

nakenkatt
7/4/13, 9:18 PM
#8

Åh vad bra då vet jag det,har frågat runt på mitt jobb mm.Underbart att hon får ett bra hem och att allt löste sig till sist både för er och henne.

Rexjen
7/8/13, 8:32 AM
#9

Vad härligt att det löste sig :)

Upp till toppen
Annons: