Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 407 ggr
Ulricah
6/1/13, 9:44 AM

Lördag 1:a juni

Godmorgon!

Jag stupade i säng kl 10 igår och sov som en stock tills en katt kom och la sig på mig och spann som en traktor vid 9 i morse. De senaste dagarnas myckna arbete och bristande sömn tog ut sin rätt 😛

Det är första dan på sommarlovet och jag sitter och funderar på om jag ska plugga kattgenetik, skriva en rapport om biodlingslagstiftning eller börja söka ex-jobb istället för att gå och lägga mig i gräset och sola.

Hur ska detta gå om jag har abstinens redan första dan 🤪

Ha en bra dag allihopa ☀️

Annons:
nakenkatt
6/1/13, 10:32 AM
#1

Fint väder och sol.jag ska fixa lite med städning mm.Det kommer en dam och ska titta på en kattpojke jag fick tillbaka här i veckan.Jag hoppas han ska hitta sitt nya hem och att tycke uppstår.Imorgon tänkte jag hälsa på hos mina föräldrar en sväng.Ha en fin ,trevlig och solig Lördag alla.

Leffe
6/1/13, 11:39 AM
#2

Mulet. Hade hoppatsd på fint väder och ta mig in till centrum och fota lite från Stockholms Maraton, men det får vara. Kan passa på städa lite istället och sedan blir det Grand Prix i speedway i kväll

Sköt om er

Gittan
6/1/13, 4:17 PM
#3

Dottern ligger nedbäddad. Hon har feber och ont i halsen. Gubben ser på fotboll. Sonen är hos sin mormor och morfar. Kan man kalla det lördagsliv med familjen?

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Upp till toppen
Annons: