Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

Lördag 1:a juni

2013-06-01 09:44 #0 av: Ulricah

Godmorgon!

Jag stupade i säng kl 10 igår och sov som en stock tills en katt kom och la sig på mig och spann som en traktor vid 9 i morse. De senaste dagarnas myckna arbete och bristande sömn tog ut sin rätt Lipar

Det är första dan på sommarlovet och jag sitter och funderar på om jag ska plugga kattgenetik, skriva en rapport om biodlingslagstiftning eller börja söka ex-jobb istället för att gå och lägga mig i gräset och sola.

Hur ska detta gå om jag har abstinens redan första dan Galen

Ha en bra dag allihopa Sol

Anmäl
2013-06-01 10:32 #1 av: nakenkatt

Fint väder och sol.jag ska fixa lite med städning mm.Det kommer en dam och ska titta på en kattpojke jag fick tillbaka här i veckan.Jag hoppas han ska hitta sitt nya hem och att tycke uppstår.Imorgon tänkte jag hälsa på hos mina föräldrar en sväng.Ha en fin ,trevlig och solig Lördag alla.

Anmäl
2013-06-01 11:39 #2 av: Leffe

Mulet. Hade hoppatsd på fint väder och ta mig in till centrum och fota lite från Stockholms Maraton, men det får vara. Kan passa på städa lite istället och sedan blir det Grand Prix i speedway i kväll

Sköt om er

Anmäl
2013-06-01 16:17 #3 av: Gittan

Dottern ligger nedbäddad. Hon har feber och ont i halsen. Gubben ser på fotboll. Sonen är hos sin mormor och morfar. Kan man kalla det lördagsliv med familjen?

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.