Annons:
Etikettavelshane-finnes-sökes
Läst 1127 ggr
RonjaAlftin
2013-06-01 02:11

Avelshane sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag(Ronja, SE*Skillywidden's ) söker hane till min tjej Semlan(CH S*Zoot'z Semtla to skillywiddlens). CRX a 02 21, Blodgrupp: A, Fiv/FeLV: negativ , HCM: scannad u.a Maj 2012 Leg.Vet Gunnar Schöbel, ska scannas igen i sommar, innan aktuell parning.

Hon har lämnat en kull Juli 2012 med tre fantastiska kattungar och jag vill låta henne få en till kull innan vi kastrerar.

*Jag söker en rastypisk hane, pälsen är prio! Gärna vitfläck. 

*viktigt är också att han inte redan lämnat eller kommer att lämna många avkommor till avel. 

*Både A och B blod kan vara aktuellt.

*Självklart ska han vara Fiv/FeLV negativ. och vara från HCM testade linjer..

Tips på hankatter tas tacksamt emot, och då inte "Kolla rexringen" för det har jag självklart redan gjort både 1 och 10 gånger ;)

ronja_alftin@hotmail.com

Vill ni kolla in min tjej finns fler bilder på http://skillywiddens.se/

Annons:
MagicPaws
2013-08-16 17:41
#1

Nu är ju min hane chipkastrerad men förhoppningsvis är chipet påväg ur honom snart, jag kommer sätta ihop han med min fertila hona i september/oktober. När hon blir dräktig kommer han finnas för utlåning.

Han är inte vitfläck dock men är fullpälsad över HELA kroppen.
Spikrak profil, stark haka, kunde haft större öron och längre svans, höga ben, slank men muskulös kropp. Han är Internationell Champion.

Kommer testas i september för FIV/FeLV och HCM.
Han är Creme Agouti Maskad (homozygot för choklad)
B-blod. Finns bilder på han i hans egna inlägg här: S*Magic Paw's Fighting Sorrows.

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Upp till toppen
Annons: