Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Övrigt

falskt mail

2013-05-30 13:02 #0 av: nakenkatt

någon har använt mitt namn och skrivit ett falskt brev i mitt namn.Ni som jag har skickat mail till någon gång,uppfödare och kattungeköpare kolla er mail.Ni har säkert fått ett brev.Väldigt otrevligt.

Anmäl
2013-05-30 14:01 #1 av: MonicaLagerquist

Jobbigt. Gör en polisanmälan.

Jag har inte fått något ialla fall.

Kram.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2013-05-30 15:46 #2 av: Leffe

Jag har fått

Anmäl
2013-05-30 15:54 #3 av: nakenkatt

Ska försöka få hit någon datakunnig person ikväll,fy vad detta var olustigt.

Anmäl
2013-05-30 15:55 #4 av: [Wiveka]

Jag har fått, men det stod inget i mailet...

Anmäl
2013-05-31 08:53 #5 av: nakenkatt

Nu har jag fått en ny mail.Någon i Australien hade kapat min mail.Hoppas ingen tror jag har varit utomlands och tappat pengarna.Agnetha.

Anmäl
2013-05-31 09:20 #6 av: Eine

Typiskt nätfiske! Jag raderar alltid sådana mail.Vet att det inte var du som skrev.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl