Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Kattungar till salu

han söker nytt hem

2013-05-27 18:47 #0 av: nakenkatt

En fin kille,creme och vit med silver,söker ett hem pga att fodervärden blev allergisk mot honom.han är född 130206,snäll trevlig och social.Säljes endast som innekatt.hör av dig vid intresse.finns bilder på hemsidan.hubcatscornishrex.se.

Anmäl
2013-05-27 19:45 #1 av: jeenova

Jag råkade trycka på "Bra inlägg".. absolut inte bra. Väldigt söt kille, han hittar nog ett nytt hem snabbt!

Anmäl
2013-05-27 21:02 #2 av: Eine

men så trist. Visste hon inte att hon är allergisk?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2013-05-27 21:08 #3 av: nakenkatt

säger att det kommit under sista veckan,har haft problem att andas.Tråkigt.

Anmäl
2013-05-30 21:22 #4 av: Elin-Li

Vad kostar han? Vart finns han?

// Elin-li, 

Anmäl
2013-05-30 21:50 #5 av: nakenkatt

#4 om du är intresserad kan du gå in på min hemsida och titta där står Pris,bilder mm jag bor i kumla en bit utanför Örebro.

Anmäl
2013-06-09 16:24 #6 av: nakenkatt

Nu har lillkillen fått en ny matte,han ska flytta till Degerfors här i veckan.Som sällskap får han en Devonrextjej som är lika gammal.Toppen!!!

Anmäl
2013-06-09 16:26 #7 av: Eine

#6 Tänk att allt löser sig om har en del is i magenGlad. Min vackre GRXhanne flyttade i går,nära 1 år gammal.Så det finns alltid hopp 

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2013-06-09 16:29 #8 av: nakenkatt

#7 har mailat henne ang din hane.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.