Annons:
Etikettkattmat-sand-och-tillbehör-böcker
Läst 694 ggr
illernettan
2013-05-24 08:22

Nytt foder, Meadowland Mix

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er.

Jag heter Anette och jag har en internetbutik som heter AMHS Illertorg. I vintras hittade jag ett kattfoder som jag fastande för.När jag läste igenom innehållsförteckningen blev jag så glad. Det här fodret innehåller endast 6 % kolhydrater.

Jag tog hem en pall på vinst och förlust och nu har både katten och illrarna hunnit smaka och testa det. Båda djurslagen har ätit av fodret med förtjusning. Det jag har lagt märke till är att dom äter mindre och mer sällan av det så dom verkar hålla sig mätta och belåtna länge. Men jag fick vara försiktig vid foderbytet, då det tog lång tid innan magarna accepterade fodret.

"Power of Nature Natural Cat Meadowland Mix är ett komplett torrfoder utan spannmål och gluten, innehåller alla livsnödvändiga fettsyror, vitaminer och mineraler i en perfekt balans.

- Över 80 % kött.

- 98 % smakfullt och högkvalitativt protein från kyckling, kalkon och lax.

- Omega 6 och Omega 3, livsnödvändiga fettsyror för ett mjukt skinn och en glimrande päls.

- Inget spannmål eller gluten.

- Bara 6 % kolhydrater som kommer från linfrö, lusern, sjögräs, tranbär och torkat äpple.

- Innehåller inga biprodukter.

- Innehåller ingen soja, gluten, ärtor, bönor eller potatis som utfyllnad.

- Innehåller inga färgämen, inga konserveringsmedel är tillsatta.

- Naturligt konserverad."

Jag hoppas på detta sätt att fler upptäcker Power of Nature Natural Cat Meadowland Mix.

Kika in på www.amhs-illertorg.se för att läsa mer.

Välkomna önskar Anette, katten Tango, illrarna Norpan, Bus, Pazi, Tulo, Chevy och Zpirou

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Annons:
Upp till toppen
Annons: