Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 581 ggr
nakenkatt
2013-05-23 08:47

Torsdag den 23 Maj

God morgon.jag har varit uppe tidigt idag.Svårt för att ligga när man är igentäppt i näsan.Metallica följde med mig ner en stund,men ville ganska snart tillbaka upp till sina barn.De är runda och tjocka små krabater.Här regnar det idag också,väldigt trist.Får försöka fördriva tiden med att sticka strumpor till barnen.Det är väl sånt en mormor gjorde förr,men det är roligt ibland.Trevlig Torsdag.

Annons:
Eine
2013-05-23 09:01
#1

Godmorgon nakenkatt,och alla.

I dag blir det tandläkarbesök igen för min del,sedan lite plock med papper och katter och gamla band och bandrullar.Måste se vad jag har,och gärna var 🙂.

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
2013-05-23 10:33
#2

Ska iväg på blodprovstagning igen. Det gör jag minst en gång i månaden och har med medicinen jag tar att göra. Här är det mulet, men då älskar Fröja, älsta skogkatten, att vara på balkongen och sitta på bordet och se över grannskapet.

Sköt om er

Mona22
2013-05-23 16:59
#3

#1 tandläkare som är så roligt 😉

#2 hoppas du är hyfsat lättstucken då du måste göra det varje månad. På mig har de jättesvårt😐

Väntar på operationstid igen. Fortfarande kramper i magen och de hittar inget. Just idag har det varit lugnt allafall. 
kissarna ligger och vilar. Bella ville inte ens ut i koppel idag, hon var för trött tror jag 😛Ovanligt faktiskt.

ledig dag imorgon men jobbar lördag istället. 

Ha en bra dag allihopa.

Eine
2013-05-23 20:42
#4

#3 Det var roligt den här gången.Bara undersökning, och bara två tänder som måste åtgärdas senare.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: