Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 396 ggr
Leffe
5/21/13, 11:52 AM

21 maj

Vart tog solen vägen. Fåglarna kvittrar utanför, men ingen sol strålar. Det här mulna vädret har jag inte beställt.

Sköt om er

Annons:
MonicaLagerquist
5/21/13, 12:11 PM
#1

Nu har veterinären ringt och Q har normala värden och ska bara äta PC i två dagar till. Sen får hon flytta hem till sin husse igen.

Själv firade jag med en mils promenad,jag har inte gått sen Q och kattungarna flyttade hem så det känns i benen nu.

Stolt ägare till fem La permer

Eine
5/21/13, 12:58 PM
#2

Godmiddag! Så skönt Monica! Förstår att du kan andas ut lite.

TS det är ljummet i luften här,duvorna kuttrar, och lite regn har dammat av luften. Har varit iväg och vaccinerat katter, och det var alldeles lagom varmt för en biltur för oss.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

noir
5/21/13, 3:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Undrar också över vart solen tog vägen! Det är väldigt kvavt ute, något som inte uppskattas. Svettas redan mycket som det är i och med amning och nyförlöst.

Man kan ju säga att hela min vardag är borta. Nu är det ett nytt puzzel som måste lösas. Var nog innan lillan kom till värden (12 maj) som jag satt vid ett normalt bord och åt varm mat, När jag bara kunde åka till affären och köpa de som fattades o.s.v

Katterna är inte jätte roade över nytillskottet. De tycker hon tar för mycket av min tid och har visat de genom att ignorera mig och springa i från mig när jag väl har tiden. Visserligen skedde de framsteg idag då Zaffie (som är mest kränkt) kom och la sig på en filt precis intill mig samtidigt som jag ammade lilla Tilde. Hoppas och tror att de och ska finna sig i den nya vardagen och att jag ska ha mer tid för dom än jag haft senaste dagarna.

Bjuder även på en bild på lilla Tilde, endast 5 dagar, när hon sitter i den gamla babysittern mormor och morfar tog med till henne :)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
5/21/13, 4:19 PM
#4

å vad söt din lilla tilde är.hoppas ni båda mår bra,jättekul att höra ifrån dig.Jo nog minns jag hur det var att bli mamma för första gången,det var en stor omställning.man hade ej bara sig själv att tänka på längre.men det var underbart.Denna baby är idag 38 år!!!!! ta till vara på tiden,och njut av henne,det går väldigt fort.

Eine
5/21/13, 5:54 PM
#5

 #3 Grattis till din fina dotter Tilde. Ja livet blir aldrig detsamma igen,det blir annorlunda och bättre,mer kvalitet tyckte jag när jag fick mina söner.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
5/21/13, 5:59 PM
Annons:
Upp till toppen
Annons: