Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 876 ggr
Leffe
5/13/13, 11:39 AM

13 maj

En helt underbar dag. Nu har det varit fint nästan hela maj - ja den halva som varit i alla fall. Tänk om hela sommaren kan bli så här fin, men var tog våren vägen. Ena dag försvinner snön och nästa dag börjar buskar och träd att grönska.

Sköt om er

Annons:
nakenkatt
5/13/13, 12:40 PM
#1

ja visst är det härligt ute nu.jag är hemma på en stunds lunch och kollar till katterna.Min hona är på dag 59 idag så det börjar ju dra ihop sig så smått.jag tror min Eddie har fått något i foten i helgen,han ser ut att ha ont i en framtass.ska se om jag kan få kika på den.ha en bra dag.

Eine
5/13/13, 12:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God förmiddag! Slut är jag efter utställningen i helgen. Mycket gående och mycket trevligt! Kom hem med 2 champions och fylld av entusiamsm. Det är roligt att ställa German Rex,för katterna får mycket uppmärksamhet från domare och andra. Verkligen roligt,då man sällan ser rasen,och jag är ensam uppfödare i Norden.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
5/13/13, 4:24 PM
#3

#2 va kul Eine grattis till fina resultat.

Eine
5/13/13, 5:13 PM
#4

#3 Tack,det är bara en låg titel,men jag är glad i vilket fall.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Bettan
5/13/13, 5:27 PM
#5

Grattis

Ha en bra dag

Sport iFokus

noir
5/13/13, 6:00 PM
#6

Den 12 maj 00.20 blev jag mamma till en liten tös på 3020g och 48,5cm. Hela familjen mår bra och nu längtar vi hem till katterna som antagligen undrar vad vi håller på med för tok och varför de får gäster utan att vi är hemma ;) Får bifoga en bild sen när jag kommer hem, för de går välk inte från mobil som jag förstått det.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
nakenkatt
5/13/13, 6:17 PM
#7

Många grattis hälsningar till hela familjen!!!!!!

lockar
5/13/13, 10:38 PM
#9

#6 Grattis till dottern.

#4 Grattis

jeenova
5/13/13, 11:35 PM
#10

Grattis #6!

Upp till toppen
Annons: