Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

13 maj

2013-05-13 11:39 #0 av: Leffe

En helt underbar dag. Nu har det varit fint nästan hela maj - ja den halva som varit i alla fall. Tänk om hela sommaren kan bli så här fin, men var tog våren vägen. Ena dag försvinner snön och nästa dag börjar buskar och träd att grönska.

Sköt om er

Anmäl
2013-05-13 12:40 #1 av: nakenkatt

ja visst är det härligt ute nu.jag är hemma på en stunds lunch och kollar till katterna.Min hona är på dag 59 idag så det börjar ju dra ihop sig så smått.jag tror min Eddie har fått något i foten i helgen,han ser ut att ha ont i en framtass.ska se om jag kan få kika på den.ha en bra dag.

Anmäl
2013-05-13 12:53 #2 av: Eine

God förmiddag! Slut är jag efter utställningen i helgen. Mycket gående och mycket trevligt! Kom hem med 2 champions och fylld av entusiamsm. Det är roligt att ställa German Rex,för katterna får mycket uppmärksamhet från domare och andra. Verkligen roligt,då man sällan ser rasen,och jag är ensam uppfödare i Norden.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2013-05-13 16:24 #3 av: nakenkatt

#2 va kul Eine grattis till fina resultat.

Anmäl
2013-05-13 17:13 #4 av: Eine

#3 Tack,det är bara en låg titel,men jag är glad i vilket fall.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2013-05-13 17:27 #5 av: Bettan

Grattis

Ha en bra dag

Sport iFokus

Anmäl
2013-05-13 18:00 #6 av: noir

Den 12 maj 00.20 blev jag mamma till en liten tös på 3020g och 48,5cm.
Hela familjen mår bra och nu längtar vi hem till katterna som antagligen undrar vad vi håller på med för tok och varför de får gäster utan att vi är hemma ;)

Får bifoga en bild sen när jag kommer hem, för de går välk inte från mobil som jag förstått det.

Anmäl
2013-05-13 18:17 #7 av: nakenkatt

Många grattis hälsningar till hela familjen!!!!!!

Anmäl
2013-05-13 18:42 #8 av: Leffe

Grattis

Anmäl
2013-05-13 22:38 #9 av: lockar

#6 Grattis till dottern.

#4 Grattis

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.