Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 464 ggr
nakenkatt
5/9/13, 9:14 AM

Torsdagen den 9 maj

God morgon alla lediga,och ni som jobbar med.Här börjar det bli lite sol så man kan hoppas på en fin dag.Ska vara hemma idag och greja lite.På eftermiddagen kommer en familj och ska titta på de två grabbarna jag fortfarande har kvar.Vi har köpt tomatplantor som vi ska försöka plantera.Har ni sett vad roliga sorter det finns numera? vi köpte svarta,och pärontomater som är gula och ser ut som päron.Lite roligt med annat än de vanliga röda.ha en riktigt bra dag nu allihopa.!!!

Annons:
MonicaLagerquist
5/9/13, 9:22 AM
#1

God morgon

Hjälp mig att hålla tummarna för att vi inte måste åka in med Q igen. Den dumma katten VILL bara inte äta. Nästa steg är att sätta sond på henne och det vill jag ju inte egentligen.

Ska väl ta tag i fotandet av grabbarna-bus som blir fem veckor idag.

Igår fixade jag klart med de BIS priser som jag ska ha med mig till SNRFs utställning. Nu ska jag bara försöka få tid och ork att sy lite så att jag har något med mig att sälja.

TS-Hoppas att dina grabbar hittar sina egna hem nu.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
5/9/13, 10:18 AM
#2

1# va tråkigt att hon inte äter.hon borde ju få må bra nu stackarn efter allt hon gått igenom.Håller tummarna och hoppas det blir bra till slut.

lockar
5/9/13, 1:28 PM
#3

Håller tummarna för Q.

TS Grabbarna får nog nya hem snart

Leffe
5/9/13, 4:28 PM
#4

Håller tummar både för nya hem och tillfrisknande

nakenkatt
5/9/13, 6:12 PM
#5

det hjälpte att ni håll tummarna.Mazarin flyttar till järfälla och får en devon och två stiliga kungspudlar till kompisar.

Upp till toppen
Annons: