Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 445 ggr
Cats cornish rex
2013-05-08 08:53

Onsdag 8e Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Här i Stockholm lyser solen på en blå himmel. Härligt att både ljus och värme börjar komma.

Min lilla Hera tycker också det är härligt med ljuset och tyckte fem var en lagom tid att gå upp Blinkar Lyckades förhala det hela till kl sex med gos och bus men sedan var det bara att kliva upp Lipar

Har köpt en ny leksak som är som en liten bergochdalbana med en blinkande boll i, den är väldigt poppis just nu och den är toppen då hon kan aktivera sig själv en liten stund.

Sedan är ju akvariet en favorit men det är elakt att fiskarna är så nära men ändå så långt borta haha.

Ha en bra dag alla

Annons:
Leffe
2013-05-08 10:32
#1

Sådana där fanns utan berg och dalbana förut och var väldigt populär hemm hos mig en period.

Nu ska jag besöka dietisten och sedan ett besök på PAH-enjeten på Karolinska.

Sköt om er

Eine
2013-05-08 10:40
#2

God morgon/förmiddag! Ljuvligaste majdag☀️ . En liten duva ligger blickstilla i ett väldigt lite bo i ett träd utanför min balkong. Stackars lilla duva. Kråkorna har i alla fall en gång stulit ägg från henne. Undrar hur många hon lagt?Jag tycker så synd om henne.

Planerar att göra en brie/getosttårta till helgens vin med vänner på utställningen. Vi bor kvar i Östervåla så det kommer att bli tid för umgänge. Ska baka 100 småkakor också,men det får bli på torsdag.

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2013-05-08 14:52
#3

Nyss kommit hem från jobbet.varm eftermiddag med god kulglass på torget.Vilket bra jobb man har!!!!! ja ikväll åker ytterliggare en kattpojk.Det är Cheezcake som flyttar hem till sin fodervärd madeleine.Det börjar bli tomt här hemma.Nu ska jag vara ledig i dagarna fyra och det ska bli så skönt att få umgås med barn och barnbarn.😂

Upp till toppen
Annons: