Annons:
Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 606 ggr
Wand
4/28/13, 10:15 PM

Min kärlek

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kände bara för att stoltsera min goa' lilla cornish-dam, Zoot'z Siquoq. 😍Jag fick hem henne den 26:e december 2012 och har alltså haft henne i drygt 4 månader, men redan första dagen så insåg jag att hon är mitt livs kärlek. En sådan underbar liten krabat!!! 

Just nu så ligger hon under täcket på min höft och sover som en liten ängel, vilket är precis vad hon är. Hon har alltid älskat mig lite mer än andra vilket får mig att känna mig så oerhört speciell. När vi bodde hemma hos min mor så brukade hon skrika efter mig när jag var borta och så fort jag kom hem så existerade absolut ingenting alls förutom jag, hon planterade sig under täcket med mig eller i mitt knä och där skulle hon vara, dag och natt. Ibland när jag var ute på helgerna eller hemma hos en vän så brukade jag ringa min mor och tala till henne i högtalare, då kom hon och skrek i telefonen av lycka över att höra min röst. 

Hon är inte exakt likadan nu, nu kan hon faktiskt ta och gosa lite med andra människor också, men det är tydligt vem som är hennes familjemedem. Vi två är världens bästa familj, vill jag påstå! 

Jag har alltid varit en ENORM hundmänniska och katter har faktiskt varit det enda djur som jag varit riktigt rädd för, men nu är jag omvänd. Ingen levande varelse har någonsin kunnat få mig så oerhört lycklig som min katt. 😘

Världens charmknutte som t.o.m har en liten Marilyn Monroe-prick vid nosen, som sin matte. 😇

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Annons:
lockar
4/28/13, 11:50 PM
#1

En fin liten cornish tjej. Visst är dom underbara.

Upp till toppen
Annons: