Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

God kväll 24 april

2013-04-24 18:14 #0 av: Leffe

God kväll i stugan eller var ni är. Solen har skinit men ej vad det blåst. Får väl vara glad och se det som vårstormar - bättre än höststormar i alla fall.

Sköt om er

Anmäl
2013-04-24 18:16 #1 av: nakenkatt

hejsan.ja här har det också blåst som bara attan.har suttit mig tillrätta med ett nystan garn och stickorna.det ska bli ett par sockor till mig själv.Hoppas på några trevliga tv program.trevlig kväll.

Anmäl
2013-04-24 19:24 #2 av: MrsCecilia

Jag håller på att packa, jag ska åka på ridläger i Estland. Jätteläskigt och spännande :-)

Anmäl
2013-04-24 21:21 #3 av: Ulricah

Idag fyller min lilla Pixie 3 år PartajarTårta, tänk att det är så länge sen hon kom hem som ett litet knyte till oss Kär

Anmäl
2013-04-25 06:58 #4 av: nakenkatt

grattis lilla tjejen!!!!!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.