Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Ett gott skratt förlänger livet

Dagens garv

2013-04-22 17:10 #0 av: MonicaLagerquist

Man blir va man äter tänkte jag.
Tryckte i mig 6st chokladrutor i förhoppning om att bli lite brun, söt och få magrutor....

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2013-04-22 17:34 #1 av: nakenkatt

ha ha kanske värt att testa???

Anmäl
2013-04-22 18:37 #2 av: lockar

Ha ha har du testat.

Anmäl
2013-04-22 19:19 #3 av: MonicaLagerquist

#2 Nix. Får ju inte äta godis just nu. Får väl ta det när jag nått mitt viktmål

Anmäl
2013-04-22 19:55 #4 av: MonicaLagerquist

Den ena göteborgskannibalen till den andre:
- Är du go´eller?

Anmäl
2013-04-22 20:15 #5 av: SilverEmma

Jag dricker vin minsann! Firar att maken är på väg hem från Sälen, att ungarna sover och att jag börjar en efterlängtad praktik på lördag! Skrattar Drink

Anmäl
2013-04-23 00:58 #6 av: Frajdah88

Hahahaha! Tänk vad bra det vore om det fungerade! :D

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.