Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 551 ggr
MonicaLagerquist
2013-04-20 08:00

Lördag 20 april

Det är lördag solen skiner och Q äter. Kan en dag börja bättre?

Hoppas att få åka in en sväng till Uppsala idag och gå på loppisen på vaksalatorg. Sonen som flyttar hemifrån i början på maj vill till IKEA.

Tänker på er som är i Malmö och ställer ut era katter. Önskar att jag fick vara där med er.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Mona22
2013-04-20 09:01
#1

Godmorgon. Idag är en jobbig morgon. Hade så kul igår så det är värt det. Hade några jobbarkompisar på besök och vi hade så trevligt. Vid halv ett idag är det livemusik med TheKnockouts . Syrrans fästman är med i den gruppen så man måste ju kika. Hoppas ni alla får en bra dag.

nakenkatt
2013-04-20 11:46
#2

god förmiddag.Här är en solig och fin förmiddag.Ska ha besök av en kattunges nya husse på em,han vill ju se sin pojk ibland.Ikväll ska min äldsta dotter och jag ut och äta,efter det ska vi gå på en konsert med Miss LI.Ska bli trevligt att få komma ut ett tag.Hoppas ni andra också har något trevligt att göra i helgen.!!

Eine
2013-04-20 11:54
#3

Goddagens på en vanlig lördag i april. Sköt om er och glöm inte att lägga ifrån er mobiler och annat liknande😕,när ni umgås med familjen eller vänner. Finns inget som är så trist(i mina ögon) som när alla sitter med sin apparat och glömmer att prata och umgås🤓..Och det värsta av allt är när mammoroch pappor är ute med en glad liten unge  vagn ,och båda pratar i varsin apparat.Då tycker jag synd om barnet faktiskt.  Men så gör ju inte vi,eller hurGlad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2013-04-20 11:59
#4

#3 ja så är de på mitt nya jobb faktiskt.När personalen går på rast sitter alla med sina mobiler och trycker och trycker.de pratar ingenting med varandra.de är helt inne i spel och facebook mm.Tänk så skön rast jag har går hem och umgås med katterna en halvtimme,utan mobilen.

Leffe
2013-04-20 12:48
#5

Solen skiner och jag sitter och lyssnar på mina popfavoriter Dave Clark Five, ett Londonband som höll på samtidigt som Beatles.

Väntar med förväntan på kvällens speedway-VM på teven.

Sköt om er

Eine
2013-04-20 13:08
#6

#4 visst är det trist!! Då kan man inte säga att man har sååååå bra arbetskollegor,för det vet man ju inte..🤔

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
nakenkatt
2013-04-20 15:58
#7

#5 leffe det gör leffe också.

Upp till toppen
Annons: