Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 466 ggr
nakenkatt
4/14/13, 9:21 AM

Söndag den 14 April

God Morgon på er.Har just avslutat mitt goda morgonkaffe.Idag ska vi hämta mina föräldrar för en fikastund.de har ej set kattungana än och är ju jättenyfikna förstås.Igår hände något kul,när jag gick ut till mina sköldpaddor,hade de lagt ägg.Ägget ligger nedgrävt i sanden nu med värme.Har jag en väldig tur är ägget befruktat.Så jag kanske blir paddmamma fram i sommar.Här är det grått och det har småregnat hela helgen.Fördelen är att all snö försvinner och det blir vår.Hoppas ni alla får en trevlig Söndag.

Annons:
nakenkatt
4/14/13, 9:23 AM
#1

Oj då,här vart det visst något fel,det står fodervärd som rubrik.

Mona22
4/14/13, 9:36 AM
#2

Ts: Ändrat🙂

Idag ska vi till bilutställningen igen (Västerås kustom och hotrod show). Har våran bil utställd och väntar på prisutdelning. Det är ca 100 riktigt fina bilar utställda så man hoppas inte för mycket om våran ,men kul att se vilka som vinner.
Sedan många fina motorcyklar, blir lite smått sugen på att skaffa a-kort men det är lite för dyrt för plånboken och så måste man ju ha en cykel sen 😛

Snart är Västeråsutställningen (katt) och jag längtar lite smått till att ställa ut mina apor härhemma och se vad de tycker och vad domaren tycker.

nakenkatt
4/14/13, 10:00 AM
#3

#2 Tack Mona för hjälpen.Hoppas ni vinner ett pris med eran fina bil.Vore trevligt att träffas i västerås.jag kommer på Lördagen med shynxhonan,joyce.

Mona22
4/14/13, 10:05 AM
#4

Tack så mycket !
Ställer också lördag så det är ju inte omöjligt att träffas 🙂

Leffe
4/14/13, 12:24 PM
#5

Här blir det lungt. Ena syrran kommer över och fikar om ett tag. Pysen ligger i mitt knä. De övriga katterna är i sängkammaren.

Sköt om er

MrsCecilia
4/14/13, 5:00 PM
#6

Maken har fått influensa och jag förmodar att jag kommer få den..

Annars är det verkligen en solig vårdag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: