Annons:
Etikettutställningar
Läst 697 ggr
AlexH
4/3/13, 6:38 PM

WCF utställning i Uppsala 18-19 maj

Nu blir texten på engelska som jag kopierat den via mobilen från Facebook. Hoppas ni har överseende med det . Välkomna!! Sista anmälningsdag är 13 april. Anmälan görs online via vår hemsida www.snrf.org :) Welcome to WCF 2 day show in Uppsala, Sweden 18-19 may 2013. You can enter online via www.snrf.org it is avaliable in both English and German . We would love to see you there! On Saturday we have a big NFO special together with the official breed club skogkattslingan, on Sunday we have Bengal special!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Annons:
EmyJ
4/4/13, 1:12 AM
#1

👍

www.kickemcattery.se

AlexH
4/4/13, 10:30 AM
#2

Ett tillägg som är nytt i år är att alla Veteraner!!!!

"Veteranklassen är avgiftsfri, om katten deltar i annan 

klass också. Om katten enbart anmäls till veteranklassen 

är avgiften 325: - eller 175: -(se ovan). Katt över 8 år 

gammal( = veteran) tävlar GRATIS i alla aktuella klasser, 

om du samtidigt anmäler minst ytterligare en katt till 

utställningen!"

så plocka fram era veteraner ur garderoben och kom och visa upp dem!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

[Timako]
4/5/13, 9:13 AM
#3

Hej,

Såg infon du lade ut igår, lät lite spännande.

En fråga från en nybörjareutställare, vad skiljer denna utställning från en "vanlig"?🙂

Mona22
4/5/13, 9:22 AM
#4

Detta är en vanlig utställning bara att det är billigare för äldre katter som ställs ut 🙂

Jag skulle gärna ställa på denna utställning med ekonomin sätter stopp just nu 😕

AlexH
4/5/13, 11:49 AM
#5

precis som #4 säger så är det vanlig utställning men om man anmäler en katt och har veteraner (över 8 år) så får de komma med och tävla utan kostnad både i vanliga tävlingen och i veteranklass. det finns så många fina veteraner ute i landet som bör visas upp och detta är ett sätt :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AlexH
4/16/13, 7:23 PM
#6

Vi, dvs SNRF (WCF) har bestämt att vi förlänger anmälningstiden till den 5 maj! 

Vi behöver få in fler korthår och perser/exotic (långhår).

Dessutom skulle det behöva komma in lite fler sorters semi-katter. Vi har domarelever som kommer och då vill vi gärna ha så många olika semi-långhår som det går.

Så kom igen och anmäl!

Antingen via mail, post eller på vår onlineanmälan 

http://www.snrf.org/anmaelan-on-line.html

Kom och ha en trevlig helg med oss i kattens tecken! Många sponsorer och eget café erbjuds! Vi kommer ha Fotograf , Ylva-Li Mannby på plats. så dela gärna detta inlägg och få med många goda vänner till Uppsala i maj :)

Kom ihåg att Veteraner tävlar gratis om man anmäler annan katt. då får veteran (8+ år) tävla både i vanliga klasser samt i veteran klass gratis. passa på att visa upp era vackra gamlingar!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: