Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 240 ggr
nakenkatt
4/2/13, 6:36 AM

God Morgon den 2 April

God Morgon,här snackar vi uppe med tuppen idag.En ny epok börjar idag i mitt liv.Från att ha jobbat kvällar i 25 år,börjar jag ett nytt jobb pga omorganisation i kommunen,med att jobba dagtid som de flesta människorna nog gör.Men ack vad det känns konstigt.Gå upp tidigt varja morgon och sluta kl 15.ledig alla kvällar och helger.De flesta tycker jag drog högsta vinsten som fick detta jobb.men man vänjer sig väl.Arbetsplatsen ligger tvärs över gatan där jag bor så jag behöver ej ens ta på mig ytterkläderna.Lunchtimmen tillbringar jag hemma är tänkt.Måste pyssla om djuren.ja man får bli flexibel på gamla dar.det är tydligt det,kumla kommun.Men vad trött jag kommer vara ikväll!!! kan väl aldrig vara nyttigt gå upp så här tidigt vid min höga ålder????????
Tango glor på mig från sin sovplats,vad gör matte uppe så här tidigt tror jag han tänker.ha det bra idag,jag ska försöka hålla mig vaken hela dagen.

Annons:
MyTwiggs
4/2/13, 7:24 AM
#1

God morgon! Vaknade av ett telefonsamtal från en kompis vars kisse föder! Jag telefonsupportar. Såhär långt har det kommit två fina bebisar (Ej CRX)  ❤️

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
4/2/13, 8:13 AM
#2

God morgon

Här väntar vi ivrigt på telefonsamtal från Qs foderhusse att förlossningen ska ha startat men ännu inget samtal. Dag 64 idag.

Nakenkatt det har ju båda fördelar och nackdelar med att jobba kvällar och helger. Men visst kan det vara skönt att få vara ledig på helgerna också.

Stolt ägare till fem La permer

Eine
4/2/13, 10:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Goddagens! Även här händer saker! Mest roliga.

Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
4/2/13, 11:16 AM
#4

Jag jobbade många år 15-23 eller 18-05. Sedan blev det nytt och arbetstiden blev 6,30-17,30. Trodde aldrig det skulle fungera, men det gjorde det och jag tyckte om den tiden.

Idag ska jag på min första riktiga gym-träningspass och tänk jag som fick träningsvärk redan efter det jag bara provat redskapen.

Sköt om er

Upp till toppen
Annons: