Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 376 ggr
Leffe
2013-03-27 08:19

27 mars

Uppe tidigt och ser väl ut som en zombie. Ska till dietist på morgonen och kan tänka mig att vägen dit blir som TV-serien "Walking dead". 50 meters promenad.

Sköt om er

Annons:
nakenkatt
2013-03-27 11:53
#1

Sol och vår törs man hoppas? i alla fall idag.Det blir en skön cykeltur till jobbet idag.En av dem sista.Sedan är det bara att öppna dörren och gå tvärs över gatan.Kommer att bli konstigt att vara hemma på kvällarna.Katterna njuter verkligen av solen.tango sover mitt på rumsbordet.Den enda som ej sover är ju Eddie.igår när jag öppnade köksskåpet och skulle plocka in ren disk,vem sitter där på hyllan och glor tror ni??han skulle ha hetat Emil istället för Eddie.Gå ut i solen och njut idag.!!!

noir
2013-03-27 12:23
#2

Sookie blir knäpp av att inte få gå ut, hon står och gallskriker vid dörren och fönstret, så blir väll sele och en glass till mig och så får jag sitta där ute med henne en stund. Kattnätet är ju inte monterat än pga vågar inte borra i betongen när det varit minusgrader. Varje helg när vi haft tid över har en frysknäpp kommit och förstört!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Eine
2013-03-27 13:37
#3

Godmorgon denna Askonsdag!Solen jobbar på som attan,fönstren ger vinkar om att där finns glas bakom smutsen,katterna letar varma fläckar på golv och möbler och jag bara måste få upp balkongnätet igen! Jag mår så bra i dag! Sov den utmattades sömn till 12.30 .. (Det tar på en gammal tant md tidiga morgnar och sena kvällar.) Och ingen värk har jag heller! Känner mig som ny!

Sköt om er!☀️

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AlexH
2013-03-27 20:15
#4

härligt att höra Eine.. som tröst kan jag säga att jag troligtvis har ett fönsterglas bakom smutsen på mina rutor med :P😜

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
2013-03-27 21:51
#5

#4 Ja Alex,visst är det full fart för jämnan? 🥵

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: